Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I40v11a 47D62u24b54o64v75á

26. 1. 2014 22:13

Krásné fotky,které mají duši a atmosféru.Předsevzetí je o vůli.....Krásný den:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný je celý blog a předposlední fotka - Zhmotnělé předsevzetí - je úžasná :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Dekuji. Predsevzeti je nekdy pekne monstrum. :-)

0 0
možnosti
Foto

Krasne fotky a predsevzeti k nezaplaceni R^R^R^

0 0
možnosti

Super! Všechny, ovšem ta PRVNÍ...! R^

0 0
možnosti
Foto

:-) děkuji, jsem rád, že jste zaskočila. R^

0 0
možnosti
Foto

Moc hezký fotoblog ... takový s nadějí. A dokonce jsem přečetl i komplet celý text, přiznám se, to se mi často nestává. To o těch ptácích/zpěvácích v lese mě dostalo. Jo! R^

2 0
možnosti
Foto

Dodatek: Vidím to tak, že si s paní Moudrou dáte zítra "kámen, nůžky, papír" o titulní stranu! Já fandím oběma! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za krásné nanebevzetí.

Hodně zeleně do roku 2014.

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 962x
Člověk s radostí ze života a neustále dobrou náladou, který vidí věci vždy z té pozitivní stránky. Prostě optimista.