Diskuse

Zavřete oči, usínám (Fotoplk)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkné! 

A když jsem si zvykl ze začátku na ten rukopis s posunutým těžištěm a detailem v rohu, musel jsem pak odvykat, protože to zase bylo jinak. Ale všechno fajn, něco hodně. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-) I když se přiznám, že jsem chvíli nevěděl, jestli píšete o článku nebo fotografiích. ;-D Pokud jsem se dopustil nějaké chyby, klidně buďte konkrétní, uvítám kritiku a možnost to příště udělat lépe. Ještě jednou díky za Váš komentář. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ludvíku, tohle je to nejlepší, co jsem od Vás viděla a četla.R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-) děkuji mockrát a doufám, že u toho nezůstane a budete to ještě někdy v budoucnu moct opětovně říct. Budu se teda snažit. :-)

1 0
možnosti

Vždyť se mu to nezdálo ;)

0 0
možnosti