Diskuse

Po pláži (Fotoblog)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Úplně cítím mořskou vůni, vzduch a zabořené nohy v písku :-)

0 0
možnosti
Foto

To je krása, ten klid, to ticho, to teplo. Já se tam u vás na chvilku natáhnu, jo?

0 0
možnosti
Foto

No jasně, tam je místa dost. A můžete i se vším hýbat. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Váš fotoblog vždycky ráda skouknu, opět mám radost v duši,

jaro už jde i k nám, tak hurá! a díky ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, vždy mě potěší, když mě někdo jako Vy navštěvuje pravidelně, vážím si toho. :-)

0 0
možnosti
Foto

Fakt pěkné místo. Dnes mě okouzlila druhá fotka, připomněla mi staré italské filmy..sezóna pomalu končí, pláže jsou opuštěné...

R^

0 0
možnosti
Foto

Diky! Bylo tam mene lidi kvuli silnejsimu vetru a cele to melo zvlastni atmosferu a myslim, ze z te fotky jde stale citit. :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné R^R^R^ Řada vynikajících fotek.

0 0
možnosti
Foto

Opravdu? Tak to jste mi Marku udelal velkou radost. Presto, s Vasimi zkusenostmi, je neco, co byste mi vytknul, co bych mohl zlepsit? Diky.

0 0
možnosti
Foto

V12í62t 53L28i73t11o85š

19. 3. 2013 22:34

Hlavně třetí zaujalaR^

0 0
možnosti

Druhý snímek mi připadá jako obraz od Kamila Lhotáka. :-)

0 0
možnosti
Foto

:-) díky. Už když jsem tu scénu viděl, tak jsem věděl, že tahle fotka bude jiná. Je taková "divná". Právě koukám na obrazy Kamila Lhotáka a děkuji, že jste mě s jeho obrazy seznámila, jsou velmi zajímavé.

0 0
možnosti
Foto

R^ po shlednuti fotek mam jeste vetsi chut se tam letos vypravit (uz si to planuju nekolik let).

1 0
možnosti
Foto

hned bych se tam vrátil. Hned! :-)

0 0
možnosti