Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fotky pěkný :-) Jako začátečníka mě ale zaujalo italské sloveso "fare". Je nepravidelné, ale v žádném časování jsem Vámi uvedený tvar "far" nenašla. Čím to? Ráda se přiučím :-)

0 0
možnosti
Foto

Dekuji. :-)Zkuste googlit pro podrobnosti, protoze ja italstinou nevladnu. Jedna se ale o stary italsky vyraz. http://en.wiktionary.org/wiki/dolce_far_niente

0 0
možnosti
Foto

Dekuji :-) Hezky vecer preji.

0 0
možnosti
Foto

To je absolutní paráda! Nejdřív jsem myslel, že můj favorit bude obrázek se siluetou těch andělů na povozech ,,, ale pak jsem se posunul k dalšímu obrázku a to je prostě můj šálek čaje ... ptáci s lampou - geniální! Dík. (Možná se ozvu, že to chci na zeď.)

0 0
možnosti
Foto

Diky Richarde. Jsem rad, ze se ti libi. Klidne se ozvi, je tvoje. :) Tak si rikam, ze si oba libujeme v cernobilych a trochu smutnych fotografiich. To ale bude tim, ze oba mame zajiste stastny zivot a nejak se ta rovnovaha musi zajistit. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 962x
Člověk s radostí ze života a neustále dobrou náladou, který vidí věci vždy z té pozitivní stránky. Prostě optimista.