Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkná makra s půvabným světlem - taky jsem přidal své fotomatiné později a nevešel se do výběru.;-) Ale když jsem to sám nechal na poslední chvíli. Karma pro vás R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, takže v tom nejsem sám. :-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělé fotky, nádherně to v nich jiskří. R^R^R^ Člověk si při pohledu na ně vybaví mnohá přání. Většinou hodně podobná těm, která popisujete :-)

1 0
možnosti
Foto

Mráz vám kvete jedna radost, nejspíš ho dobře zalíváte :-). Krásné.

1 0
možnosti
Foto

:-) díky fčelko (škoda ztrát přezdívek). Ovšem Vaše dva poslední blogy jsou fantastické a s chutí jsem začetl i zadíval.R^

1 0
možnosti
LW

Ani jsem netušila, že ta naše zahrádka v tuto roční dobu tak krásně kvete. V Je to nádhera, vydařené fotky, skvělý text, akorát s těmi přáními jsi mi to opět moc neulehčil ... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc krásná přání R^R^R^ a obrázky, hlavně ty černé... :-) Věřím knize, ve které se píše, že jednou bude mnohem lépe... ;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Světluško. Pravda, to my už tu ale zřejmě nebudeme. ;-) Tak si pojďme užít to, co tady máme a co možná nejvíce to vylepšit, dokud tady ještě jsme. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ježiš, to je krásnýR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Tolik palců..., děkuji. :-)

0 0
možnosti
Foto

no, máte to moc hezké. A ta přáníčka též. Jen se mi zdá, že jsou trošku nereálná. I když bych si moc přál, abych se mýlil.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky. Ano, máte pravdu, ale beru tak, že má smysl se o to snažit. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 962x
Člověk s radostí ze života a neustále dobrou náladou, který vidí věci vždy z té pozitivní stránky. Prostě optimista.