Foto - fauna & flóra

Ludvík Wiejowski

Moji malí sousedé

Po delší době jsem se dostal k focení a po ještě delší době jsem vytáhnul svůj starý objektiv Vivitar 70-210mm Series 1, viz http://www.kenrockwell.com/vivitar/70-210mm.htm

2.7.2013 v 22:44 | Karma článku: 16.70 | Přečteno: 450 | Diskuse

Ludvík Wiejowski

Kvete mráz, přej si... (Fotoblog)

Dnešní fotografické matiné na téma "Přání" jsem nestihl, přesto si budu přát a popřeji. :)

13.12.2012 v 13:46 | Karma článku: 18.86 | Přečteno: 857 | Diskuse

Ludvík Wiejowski

Za padajícím listím (fotoblog)

Baví mě chodit v listí. Nebo v něm jezdit na kole. Je barevné a šustí. Listí na zem spadlé, prořídlé koruny stromů, více světla v lese a tím pádem i více barev. Když se k tomu přídá modrá obloha, hřející slunce a teplo, že se dá chodit v krátkém rukávu jako dnes, je to dokonalé. Akorát nefoukal vítr, takže nepadalo listí, které jsem chtěl zachytit.

11.11.2012 v 19:30 | Karma článku: 20.30 | Přečteno: 943 | Diskuse

Ludvík Wiejowski

Podzimní andante

Mám rád podzim pro svou "moudrost". Nikam nekvaltuje, vše se po jaru a létu zklidnilo, zpomalilo, jako by bylo vše uvážlivější. Stejně jako lidé dosáhnuvší podzimu života. A na toto andante se těším.

14.10.2012 v 20:25 | Karma článku: 24.89 | Přečteno: 1895 | Diskuse

Ludvík Wiejowski

Co se děje v trá(hla)vě a o smyslu života

V blogu "Symbióza" jsem zmínil otázky smyslu života s tím, že si na ně pokusím odpovědět příště... což je nyní. :)

6.2.2012 v 21:21 | Karma článku: 11.61 | Přečteno: 767 | Diskuse

Ludvík Wiejowski

Symbióza

Při pohledu na krásné květiny, které lákají hmyz na svůj sladký nektar a na hmyz, který opylováním naopak pomáhá květinám, mě fascinuje, jak vše dokonale funguje. Včela ví, co má dělat a dělá to. Je v tom dobrá a jedinečná. Stejně je to s ostatní faunou a flórou. Každý má své místo, svůj účel a smysl. Alespoň mě se to takto jeví. V této souvislosti mi vždy na mysli vytane ono už staletími otřepané, ale stále aktuální: Kdo jsem? Proč tu jsem? Jaký je můj úkol? Jaký to má smysl? Je to, co dělám, moje cesta? Jdu po ní dobře? Neplýtvám časem? Pokusím si odpovědět příště. Teď kouknem na ty dokonalé květiny, včely, motýly a čmeláky, pohledem nedokonalého člověka - fotografa.

2.2.2012 v 20:05 | Karma článku: 13.46 | Přečteno: 834 | Diskuse
Počet článků 43 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 943
Člověk s radostí ze života a neustále dobrou náladou, který vidí věci vždy z té pozitivní stránky. Prostě optimista.