Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

povedlo se - dovolena i fotky. Hlavne to Dobre rano R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, diky, jsem rad, ze se ti libi. Dlouho jsem nefotil. :-(

0 0
možnosti
Foto

Krása, dobré ráno a křídla jsou úžasnéR^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Vidíte a já chvíli přemýšlel, že sem ani jednu z těch dvou nedám. Ještě že jsem to neudělal. ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^krásné fotky, tak jsem byla alespoň na chvíli jinde. Díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

J51a29n60a 48M82a14j39o16v81á

13. 7. 2014 18:05

Karma. Moc hezké. Jak to děláte, že už jste stihl i roztřídit fotky? Mně to bude trvat tak měsíc :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím. No, je to jednoduché, moc jich totiž nedělám. :) A když už, tak většinou netřídím, ale rovnou mažu. A zbytek jsou fotky mé maličkosti a manželky a to se třídí rychle. :) Děkuji, že jste zavítala a přeji hezký večer.

0 0
možnosti
Foto

Ode mě R^ + ;-D = karma. Má to atmosféru a ještě něco navíc ... Blahopřeji.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS