Diskuse

Fuerte za zrcadlem (Fotomatiné)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvěle! A první fotografieR^R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, manželka bude mít radost, tuhle fotila právě ona. :-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné, z krásného místa, KDE JSEM JEŠTĚ NEBYLA!!! :-) A ta první, ta má potenciál obrazu, Ludvíku.

0 0
možnosti

WOW!!! Vynikající, Ludvíku R^R^R^

0 0
možnosti

(bála jsme se o "dodržení tématu", naštěstí zbytečně :-))

0 0
možnosti
Foto

Ludvíku, je to moc pěkné, taky se mi líbí poslední dvě fotky se zrcadlením siluety majáku. Ale i další jsou moc fajn (čím více do "abstrakce", tím zajímavější). Pobavilo mne vyprávění o červeném panáčkovi, na semaforu protože jsem to rovněž zažil :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Marku. Abych byl spravedlivý, některé fotky fotila přímo manželka u jiných mě inspirovala. Tak to má ale myslím být, páč z duchovního hlediska jsme stejně jedno. ;-)

1 0
možnosti

juj, jsem první - už váš první blog se mi moc líbil. Ale hlavně ty poslední dvě jsou supr. Ale z Fuerte asi není možné mít špatné fotky. Úplná pohádka.

0 0
možnosti
Foto

Diky moc a mate pravdu, misto je to velmi fotogenicke. :)

0 0
možnosti