Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach jo, krásně jsem se pokochala a ohřála. Jdu ven, hypnotizovat slunce (bude to hodně náročné, vůbec není vidět) :-)

0 0
možnosti
Foto

:-) někdy mám pocit, že tam to slunce už vůbec není a to zdánlivě denní světlo jsou zbytky, které k nám setrvačností ještě putují vesmírem... ;-D

0 0
možnosti
IH

I32r20e25n87a 37H39r73u39b63á

11. 3. 2013 14:13

Dobrý den, Fuerteventura mě moc láká, chtěla bych se tam s manželem vypravit. Kam konkrétně doporučujete?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Byli jsem na Fuerteventure poprve a z toho, co jsme videli, bychom si priste opet vybrali Corralejo na severu ostrova. Ale doporucuji nejaky lepsi apartman nebo **** hotel. My jsme bydleli ve vetsim komplexu *** a steny byly velmi tenke a sousedi velmi hlucni a s destem projektanti pri stavbach asi nepocitaji, meli jsme po jednom vetsim desti vodu i v kuchyni. ;-D Ale kdyz je pekne, tak je to uplne jedno, protoze na hotel se chodi jen spat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ááá, nevšední vnitrozemí - sázím na záběr ze silnice FV-2 :-)

Moc se mi líbí zejména stopy na začátku R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Foceno manželkou v 90 km/h a máte pravdu, bude to FV-2. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné R^R^R^ Asi se tam budu muset jednou vypravit, když kolegové fotoblogeři tak lákají ;-D

0 0
možnosti
Foto

Fuerteventura forever! :-)

0 0
možnosti
MB

Parádička! Netradičné a teším sa na ďalšie fotky. A díky za ten odkaz, vážim si to. Pekný večer. MB

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a omlouvám se, že jsem nevyužil Vaši nabídku na tipy na ostrově, kterou jste mi předčasem dal. Snad jsme nepropásli nic důležitého. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 962x
Člověk s radostí ze života a neustále dobrou náladou, který vidí věci vždy z té pozitivní stránky. Prostě optimista.