Diskuse

Smrk-Škrt-Smrt

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

astrudina

12. 2. 2012 18:52
Až zavřou na Ostravsku výrobu, vy lidi zaměstnáte?

Jakože budou dýchat čisté ovzduší a stát se úplně položí, protože nebude z čeho platit tolik lidí na pracáku?

TO je dojímavé, udělat pár zimních fotek, nalepit k tomu prohlášení takového "experta", jako je ten patlal z HuHa, a napráskat poslance, kteří hlasovali pro zájmy našeho státu (zájmem státu je např. vyrábět zboží, zaměstnávat lidi, nedovážet věci přes půl světa a po republice v kamionech, nebýtr závislý na jiných zemích, mít co vyvážet).

Možná jste si nevšiml, že boj s CO2 už není tak populární, že to spousta lidí považuje za nesmysl, ale HuHa to ještě neprohlásila, tak to nic.

Foťte dál, to vám ještě celkem jde....

0 0
možnosti

luwi

12. 2. 2012 19:43
Re: Až zavřou na Ostravsku výrobu, vy lidi zaměstnáte?

to vše jste z mého článku opravdu vyčetla? Není třeba hysterických reakcí. Tady přece nikdo nechce výrobu zavírat. Důležité je, aby velcí znečišťovatelé investovali do modernizace svých závodů, tak aby se snížila produkce látek, které škodí lidskému organismu. Když to mohou velké podniky udělat jinde v Evropě, musí to jít i u nás, ale to se musí Stát starat a chránit své občany. Zajištění bezpečnosti a spravedlnosti je primárním úkolem státu.

Já chci žít na Ostravsku, kde jsem se narodil, mám to tady rád. Ale to neznamená, že kvůli tomu musím dýchat jedy a tolerovat maximalizaci zisku velkých podniků na úkor obyvatel v dané oblasti. Zkuste přemýšlet více do hloubky a o věc se zajímat. Máte děti? Víte, co je astma? Už jste někdy viděla dítě s astmatickým záchvatem? Možná je to pro Vás nová informace, ale život není o ekonomickém růstu a bohatnutí. [>-]

0 0
možnosti

A.thimo

12. 2. 2012 12:15
Pěkné!

R^

0 0
možnosti

jarinka

12. 2. 2012 8:26
Hned jsem se podívala,

na kterém Smrku jste byl. Těch Smrků, jak píšou v diskuzi, je více, na ten v Rychlebech zrovna teď koukám z okna a dovoluji si říci, že celé toto pohoří považuji za nejpřijatelnější, protože sem nezavítá až tolik turistů R^

0 0
možnosti

luwi

12. 2. 2012 9:57
Re: Hned jsem se podívala,

Na ten v Rychlebech jsem si take uz vzpomnel, moje zena je z tama a taky na nej vidi. :) Souhlasim, je tam klid a turistu mnohem mene, nez mnou zminovany Smrk v Beskydech. Ale nepochybuji, ze ma kazdy Smrk sve kouzlo. :-)

0 0
možnosti

digitaaalek

12. 2. 2012 0:25
Hlasovani

Podle toho hlasovani nechapu proc volici moravskoslezskeho kraje voli KSCSSD. Dluhoslav predal bytovy fond uhlobaronovi, ted zruseni poplatku pro velkoznecistovatele, u Havirova se navazi popilek z Olomoucka, jedna se o vybudovani spalovny na Karvinsku. Des, bes.

Jinak limity dnes prekroceny 14x. Ven vubec nevychazet, a kdyz uz tak leda na hory.

http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/web_generator/aqindex_slide3/mp_TORVA_CZ.html

0 0
možnosti

DADAnce

11. 2. 2012 23:47
Hlavně že se bude dohlížet ,

aby do center měst nevjížděla starší auta... P.S. Modrá je dobrá... a že je modrej i sníh, objevili už impresionisti.:-)

0 0
možnosti

luwi

12. 2. 2012 8:06
Re: Hlavně že se bude dohlížet ,

:-)

0 0
možnosti

PájaZítra

11. 2. 2012 23:05
no dobrý, ale...

fotky jsou moc modrý, což svědčí buďto o focení na plnou automatiku, nebo je nesprávně vyvážená bílá při manuálním focení... pokud tvůj foťák má nějaké přednastavené profily jako ten můj, doporučuju režim "sníh"...

taky jsem byl dneska na výletě v horách, obrázky tady http://jansa.blog.idnes.cz/c/245969/Zimni-krasy-Krusnych-hor-fotoblog.html a jsou dělaný právě v režimu "sníh", kdy program ve foťáku (jen kompakt Canon A590IS) ví, že ta bílá je právě přesvícený sníh a tak ji exponuje jako bílou a ne jako modrou...

0 0
možnosti

luwi

11. 2. 2012 23:24
Re: no dobrý, ale...

Diky. Byla hrozna zima, kolabovala mi baterie, porad jsem ji musel vyndava a zahrivat. Nahradni jsem nechal doma. Proste hlava derava a amater. :)

Fotil jsem na plnou automatiku, ale do raw, takze si vyvazeni bile mohu vyladit, nicmene jsem to neudelal. :(

0 0
možnosti

mmaaxxxoo

11. 2. 2012 22:03
....

Jo Smrk.

Když jsem sloužil na vojně, tak z okna kasáren jsem tuto majestátní horu viděl každý den. Jo, ta její výška 1124 metrů nad mořem, má stejnou číselnou hodnotu, jako dům kde jsem do vojny bydlel. Doplním, sloužil jsem u VÚ 37/55 Nové Město pod Smrkem. A výraz Smrk - smrt, tak ten se velice často objevoval na metru, který se stříhal.

Sice to není až tak k tématu na blogu ale hora Smrk je mojí srdeční záležitostí, přestože jsem na ni nikdy nevystoupal. Ovšem co není, může být.

0 0
možnosti

raks

11. 2. 2012 23:07
Re: ....

to je náhoda, dva  Smrky . Jeden na Ostravsku (Osamocený masiv /1276m/ souvislé

zalesněný, částečné výhledy do okolí. Na hřbetu vrcholu se nacházejí dva

pomníky Johna Lennona a Jana Palacha), druhý v Severních Čechách. Teď jde o to, který má autor na mysli.

Zda jste se zrovna na tento  díval z kasárenských oken.

0 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 962x
Člověk s radostí ze života a neustále dobrou náladou, který vidí věci vždy z té pozitivní stránky. Prostě optimista.